Kırklareli Valiliği
Kırklareli Valiliği
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
Kırklareli Valiliği
Kırklareli Valiliği
Şube Müdürlüğünün Görev ve Faaliyetleri
1 Personel ihtiyacını karşılamak için Bakanlığa teklifte bulunmak,  
2 Kurum  içi,  kurum  dışı  nakil  ve  açıktan  atama,  müktesep  üstü  kadrolara  atama,  vekâlet  ve  geçici görevlendirmelerde, göreve başlama ve ayrılış tarihlerini bildirmek,  
3 Personelin SGK sigortalı işten ayrılış ve işe giriş bildirgelerini yapmak, Bakanlığa göndermek,  
4 Asaleti  tasdik  edilecek  personelin  Bakanlığa  teklifini  yapmak,  tasdik  edilen  personele  "Yemin  Belgesi" imzalatarak Bakanlığa göndermek,  
5 Yeni işe başlayan memurlara "Etik Sözleşmesi" imzalatarak Bakanlığa göndermek,  
6 Personelin her türlü izin işlemlerini takip etmek,  
7 4483  sayılı  Kanun  uyarınca  personel  hakkında  yürütülen  adli  soruşturma  ve  kovuşturma  safahatını  takip etmek ve periyodik olarak Bakanlığa bilgi vermek, disiplin işlemi yapılan personele ilişkin tüm bilgi ve belgeleri
Bakanlığa göndermek,
 
8 Emekliye ayrılan işçi ve geçici personele kıdem tazminatının ödenebilmesi için Bakanlığa teklifte bulunmak,  
9 Birimler  itibariyle  memur,  işçi,  sözleşmeli  ve  geçici  personelin  unvanlarına  göre  sayısal  ortamda  takibini yapmak,  
10 İl Müdürlüğü lojmanlarında ikamet eden il teşkilatı personelinin takibini yapmak, kurumdan ayrılanları veya atananları Bakanlığa bildirmek,  
11 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde e-posta yolu ile yapılan başvuruları cevaplandırmak ve ilgili birime havale işlemlerini yapmak,  
12 Çalışan personelin sendikaya üyelik ve çekilme işlemlerini takip etmek,  
13 4688 sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları Kanunu gereği yetkili sendika ile kurum idari kurulu toplantısında alınan kararları takip etmek,  
14 Yetkili sendikanın belirlenmesi için tutanakları hazırlamak ve Bakanlıkla koordinasyonu sağlamak,  
15 Personel  Genel  Müdürlüğü  tarafından  yapılan  derece-kademe  terfilerinin  maaş  bordrolarına  girilmesini sağlamak,  
16 SGK’ya tabi geçen hizmetler ile okul bitirme, hazırlık sınıfı okuma, yüksek lisans, doktora ve askerlik hizmeti hakkında yapılan intibak işlemlerini maaş bordrolarına girmek,  
17 Maaş ve kesenek karşılıklarını hesaplamak, kesenek karşılığını Sosyal Güvenlik Kurumu hesabına yatırmak, kişiye alacağının ödenmesini sağlamak,  
18 Bakanlık  tarafından  aylık  rutin  olarak gönderilen kıdem  aylığına  esas  hizmet  süresi  olurlarının  personelin maaşına yansıtmak üzere saymanlığa göndermek,  
19 Personelin SGK’ya tabi geçen hizmetlerini (TH sınıfında olanların çalışma belge asıllarının ilgili personelden temin ettirilerek) birleştirmek ve emekliliğe esas fiili hizmet süresi ile ilgili talepleri Bakanlığa göndermek,  
20 Emeklilik  talebinde  bulunan  personelin  talep  dilekçesini  Bakanlığa  iletmek  ve  alınan  emekliye  sevk olurunu  ilgili personele tebellüğ ettirmek, emekli ikramiye ve maaşı bağlanabilmesi için tahsis işlemlerine esas olmak üzere istenilen bilgi ve belgeleri Bakanlığa göndermek,  
21 Vefat  eden  personelin  dul  ve  yetimlerine  maaş  bağlanabilmesi  için  gerekli  bilgi  ve  belgeleri  vefat  eden personel yakınlarından temin ederek Bakanlığa göndermek,  
22 Hizmet borçlanması talebinde bulunan personelin (askerlik, ücretsiz izin, yurtdışında geçen hizmetlerini vb.) borçlanma dilekçesi ile borçlanmaya ait bilgi ve belgelerini Bakanlığa göndermek,  
23 Aylık icmallerin Bakanlığa gönderilmesini sağlamak,  
24 Ödemesi yapılacak hak edişleri Saymanlığa göndermek üzere koordine etmek ve tahakkuka bağlamak, icra işleri ile mahkeme işlerini yürütmek,  
25 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi personel ile yine aynı Kanuna tabi 4/b ve 4/c’li personelin yıllık ödenek ihtiyaçlarını tespit etmek ve Bakanlıktan talep etmek,  
26 İş Kanununa tabi çalışan personelin yıllık ödeneklerini tespit ederek Bakanlıktan talep etmek,  
27 Personele verilen ödül ve başarı belgelerini Bakanlığa göndermek,  
28 Görevden uzaklaştırılan personele ait işlemleri takip etmek ve periyodik olarak Bakanlığa bilgi vermek,  
29 Bakanlık ve İl Müdürlüğü tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.  
30 Genel Evrak ve arşiv işlemlerinin, posta ve kurye işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
31 Arşiv ve dosyalama işlemlerini yapmak, arşivde bulunan evrakların uygun koşullarda muhafaza edilmesini sağlamak, mevzuata göre miadı dolmuş evraklarla ilgili iş ve işlemleri yapmak, arşivler arası evrakların transferini yapmak, yıl sonunda üst makamlara gönderilmesi gereken raporları düzenleyerek raporların üst makamlara ulaşmasını temin etmek,
32 Aylık icmallerinin Bakanlığa gönderilmesini sağlamak,
33 Hizmet binası ihtiyaçlarını belirlemek, giderilmesi ve takibini sağlamak,
34 Rutin hizmetlerin yürütülmesinde hizmet ihtiyaçlarını belirleyerek giderilmesini sağlamak, hizmet alımları ile ilgili işlemleri yürütmek, 4734 ve 4735 sayılı Kanuna göre; İl Müdürlüğünün malzeme ve hizmet alımı ihtiyacını karşılamak,
35 Hizmet binasının temizlik işlerinin yapılmasını sağlamak,
36 Hizmet binasının güvenliğini sağlamak, güvenlik görevlilerinin sevk ve idare edilmesini sağlamak,
37 Hizmet binasının bakım ve onarım işlerinin yapılmasını sağlamak,
38 Ulaşım giderleri ile ilgili alım işleri ve işlemleri yürütmek,
39 Sosyal tesis hizmetleri koordine ve takip etmek, sosyal tesislerin (lojman, misafirhane, yemekhane vb.) iş ve işlemlerini yapmak,
40 Hakediş ödemelerinde teminat işlerini takip edip işlemleri bitince neticesinde teminat iadelerini yapmak,
41 Ayniyat işlemlerini takip etmek ve Bakanlığa bilgi vermek,
42 Memur ve İşçi personelin giyim yardımlarını yönetmelik uyarınca iş ve işlemlerini yapmak,
43 Bakanlık Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Kurumsal Hesabına yatırılan tüm hizmet bedellerinin elektronik sistem üzerinden takip ve teyit işlemini yapmak ve ilgili firma veya kişiye hizmet bedeli karşılığı fatura düzenlemek,
44 İl Müdürlüğünün elektrik, su, telefon, internet ve ilan giderlerini alacaklı kurum ve kuruluşlara ödemek,
45 237 sayılı Taşıt Kanununa tabi hizmet veren araçların sevk ve idaresini sağlamak, taşıtların tamir ve bakımını yaptırmak, ruhsat, zorunlu trafik sigortası, muayene işlemlerini takip etmek, akaryakıt ve tamir giderlerini kontrol ederek kaydını yapmak,
46 Su,  doğalgaz,  elektrik,  telefon,  kalorifer,  pis  su,  klima  asansör  vb.  tesisatların  işletilmesi,  bakımının  yapılması  veya  yaptırılmasını sağlamak,
47 İl Müdürlüğü Sosyal Tesis Muhasebe Takip Sistemi kayıtlarını tutmak,
48 Yemekhane ve misafirhane ile ilgili gelir ve giderlerin hesabını yapmak, mevzuata uygun olarak defter tutmak, ilgili yerlere gelir ve giderleri kaydetmek,
49 İşyeri tabldot işlerini yürütmek,
50 Yangınla ilgili olarak söndürme, kurtarma, koruma ve ilk yardım ekiplerini oluşturmak,  gerekli olan talimatları hazırlayıp uygun yerlere asılmasını sağlamak, bina güvenliği için gerekli olan tedbiri almak, aldırmak binada bulunması gereken yangın söndürme ile ilgili alet edevat ve tüplerin periyodik dolum ve bakımını yaptırmak, sivil savunma ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek,
51 Egzoz gazı emisyon ölçüm pul ve ruhsatlarını Bakanlıktan tedarik etmek, muhafaza etmek ve egzoz gazı emisyon ölçümü yapmaya yetkili istasyonlara dağıtımının yapılmasını sağlamak,
52 Satış işlemleri yapılan her tür (Egzoz Pulu, Egzoz Emisyon Ruhsatı, Ulusal Atık Taşıma Formu, Gemi Transfer Formu, 1/100.000 ölçekli plan pafta örneği vb.) matbu belgelerin takip, giriş-çıkış ve temin işlemlerini yürütmek,
53 İl  müdürlüğü  bünyesinde  bilgi  ve  iletişim  teknolojileri,  coğrafi  bilgi  sistemleri  ve  uzaktan  algılama  ile  ilgili  çalışmaları  Bakanlık koordinasyonluğunda yürütmek,
54 İl  müdürlüğü  bünyesinde  ihtiyaç  duyulan  yazılımları  veya  yazılım  geliştirme  araçlarını  belirlemek,  geliştirmek  üzere  Bakanlığa  bilgi vermek,
55 İl  müdürlüğü  bilgi  ve  iletişim  çalışmaları  için  gereken  her  türlü  donanım  ve  çevre  birimlerini  tedarik  etmek  ve  gerekli  teknik  desteği sağlamak,
56 Bilişim teknolojisindeki gelişmelere uygun olarak İl Müdürlüğüne bağlı birimlerin ihtiyaç duyduğu alanlarda  daha etkin ve verimli bilgi, belge ve iş akışı düzenini kurmak,
57 İl müdürlüğü network ağı işletimini Bakanlık koordinasyonluğunda yürütmek,
58 İnternet erişim ve iletişim hizmetleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
59 Bilgi ve iletişim konularında gereken eğitimlerin yapılmasını sağlamak,
60 İl Müdürlüğü bünyesinde oluşan donanım taleplerini değerlendirmek, alınması kararlaştırılan donanımların onayını merkeze sunmak,
61 İl Müdürlüğünün web sayfasını kurumsal standartlara uygun hazırlamak, güncellenmesini sağlamak.
62 İl Müdürlüğü bilişim projelerini Bakanlık koordinasyonluğunda yürütmek,
63 Coğrafi verilerin diğer birimler ve kurumlardan temin edilmesi amacıyla gerekli koordinasyonu sağlamak, yapılması gereken işleri takip etmek ve süresinde sonuçlandırılmasını sağlamak,
64 Elektronik imza temin, yenileme ve kullanımında teknik destek sağlamak.
65 Personele ait Kurumsal Elektronik Posta, İl Müdürlüğü KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) hesabı ve UETS (Ulusal Elektronik Tebligat Sistemi) hesabının teknik iş ve işlemlerini gerçekleştirmek.
66 İl Müdürlüğü Kurumsal Brifing ve Sunumunu tüm birimlerden gelen veriler doğrultusunda düzenlemek ve güncellemek.
67 Bakanlık ve İl Müdürlüğü tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.